Wednesday 6 July 2011

MOOD PERGI MANDI !

hmmm . . ari nyh mmg aku tade mood gle sehh . td ad perlawanan bola sepak  kt sch . dr uma aku da ecxited gle tau . pastu smpai sch je trus tade mood . dgn bdak2 tade . :( . mmg sial . hmm ari nyh dapat lwn stu game jee . lawan dgn team HEBAT plak tu . tau ta ape jd ? :D kalah 3-0 plak tu . haha sbab ap kalah . pertama skali mmg aku tade mood . keduanya :D itu bkan team aku . tu team owg len die sro msok bb team die owg ta ckop . grr -,- . mmg ptot kalah . da lha ta ckop . 8 owg je men td . mmg lha pnat gle babeng sial btol puki ayam jantan lhaa . hehe . terlbeh suda . hmmm . team aku kne lwn esok . team prtama skali yg lawan . hope team aku bole lhaa mng kn . sbb ad aku . aku nk jdi mcm WAYNE ROONEY tau . mmg minat gle dgn die . sbb ap minat kt die . die da lha pendek . ta ckop ketinggian . haha ta bek mengutuk . aku pon ap kurg nyee . hehehehe . haha pertama skali sbb corak permainan die menarik skali . laju plak tu . stamina die mmg full spanjang mse . mcm aku jgak . haha :D . ok lhaa gtg ♥ . sumpah mmg tade mood ary nyh . sory spe yg nk im n aku . mmg ta di lyn lhaa . kcuali mkcik ku yg tercinta . tersayang . terterterter . hahaha :P . mkcik jgn lpe bce nyh AMANAH . wasiat dr OHH AEMY your pkcik . hehehehehe byee . ily all <3 

2 comments:

  1. AE ? OWH YE KEAA ? DO I CAREESSS ==' ERGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH =,=

    ReplyDelete
  2. apsal sume nk mwa sye jee ary nyh ! :,(

    ReplyDelete