Monday 1 August 2011

Berpuasa di Kampung !

Arggh semalam puase dkt kampung . grr -,- . haha . aku daa laa lme gle ta blek kg . aku sorg jee yg ta blek kg nk dkt setaon kott len sume balik kann . smpai atok aku yg sakit tu ckp aku nyhh CUCU DERHAKA . * atok syee mmg suke buad lawak =,= sorry laa atok sye bz laaa . nk jge bini lg :P . huhu .  hmmm tp pnat gle beb . kalo ddok diam tkpe . nyh kne bersih kan kebon atok sket . hmmm . pnt nk mmpos siall ! hmm kpala da pikir nk minum airr je kann . tp tkpe aemy seorang yg Tabah Sabar menempuhi dugaan niee . haha . time bukee jee hmm tana mcm belambak plak ann Juadah-II yg disediakan . mk cik aku mmg ske msk byk-II pstu spe nk melantak . grr -,- . nseb bek sdp kalo tk sdp msk byk-II hmm tak ke membazir nmenye . hahaha . tk bek ye kwn-II kalo membazir tuhan marah . :D . hmmm pstu mlm tros blek Perlingg . grr -,- . da laa ta sembhyg terawih da dua ary aku ta smbhyg terawih . hmmm mmg derhaka laaa aku nyh !! tp tkpe janji pose pnuh laa beb tk men laa tk penuh puase pnoh . t ta dpt DUIT RAYE . haha . ok laa dee tu jee aku nk cte psl smalam ! ok boiii :D 

No comments:

Post a Comment