Saturday 30 July 2011

Khutbah si Aemy !

hmm . . sini2 org kampong dga cte si bdak sewel ( Aemy ) . hmmm asl laa hidup aku ta tentu arah nyh ? Phone da la SPOIL ! dh kne beli baru ~ Hmm tp wt sementara waktu nyh . aku pinjam je kt sesape yg ade enset lbeh *pinjam kt najib jee  ! nk text n NURUL NAJIHA BT MISNAN pon susah beb . tp takpe . aku syg ko beb . ko jgn risau . t aku beli enset baru laaa ! tade laa mcm sblom nyh . asyik rep text ko lambatt je kan . *soorry . ko kan tahu masalah aku kann ! hmmm . puase da laa nk dkt . jd taon nie aku nk puase pnuh . * tade camemoon2 lg . hehe :P . hmm n nk beraya n my gf bole ? haha ok laa . tu je laa aku nk meluangkan mase yg terlebeh niee kt blog kesayangan aku niee . Boiii . tc yee *utk blog aku laaa ! hmm n org2 kampong awk sume bole balik tido . khutbah si Aemy ni da abes laaa gle !

No comments:

Post a Comment